0 555 8769261

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği

MADDE 1- TARAFLAR 

1.1- SATICI:

Ünvanı : MİRANDA GIDA TARIM ÜRÜNLERİ TURİZM İNŞAAT SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ 

Adresi : Fabrika- 150 Evler Küçük Sanayi Sitesi Ada No: 7 Kapı No:17 Ayvalık

Telefon : 0 555 876 92 61

E-mail: info@miranda.com.tr

1.2- ALICI:

Adı/Soyadı/Ünvanı : {TESLIMATALICI} 

Adresi:{TESLIMATADRES}

Telefon:{TESLIMATTELEFON}

E-mail:{TESLIMATEPOSTA}

 MADDE 2- KONU 

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait www.miranda.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. 

MADDE 3- SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN 

Tarih : {TARIH}

{URUNKALEMLERI}

Ürün Adı 

Adet 

Toplam Ürün Tutarı 

Ürünlerin cinsi ve türü,miktarı,marka/modeli rengi satış bedeli yukarıda belirtildiği gibidir.

 Ödeme şekli: {ODEMETIPI}

Teslimat adresi: {TESLIMATADRES}

{ODEMETIPI} ile Toplam {ODENENTUTAR} 

MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER

 4.1- ALICI, internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. 

4.2- Sözleşme konusu ürün, yasal 3 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. 

4.3- Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesininden SATICI sorumlu tutulamaz. 

4.4- SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. 

4.5- Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir.             

4.6- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakten ve defaten ödenir.

4-7-Sözleşme konusu ürün/ürünlerin stokta bulunmadığı hallerde SATICI’nın SİPARİŞ VEREN/ALICI’yı durumdan haberdar etmesi ve SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın ödemiş olduğu toplam bedelin ve onu borç altına sokan her türlü belgenin en geç 10 gün içinde SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya iade edilmesi şartıyla SATICI’nın sözleşme konusu ürün/ürünleri teslim etmeme hakkı bulunmaktadır.

 4-8-SİPARİŞ VEREN/ALICI, siparişi ile, teslim edilen ürün/ürünler arasında, tartılı ürünlerden kaynaklanan fiyat farklılıklarının ve/veya ürün fiyat değişikliklerinden dolayı oluşabilecek üst limit tutarı, toplam fatura tutarının %15’ini geçemez. SİPARİŞ VEREN/ALICI bu tutarın toplam ödeme tutarına ayrıca yansıtılacağını ve bu tutarı SATICI’ ya ödeyeceğini kabul ve beyan eder.

 4-9-SİPARİŞ VEREN/ALICI sözleşme konusu ürün/ürünler için belirtilen hizmet bedellerini ödemekle yükümlüdür. SATICI teslimat bedellerini talep etme ve değiştirme hakkını saklı tutar.

 4-10-Sözleşme konusu ürün/ürünlerin teslimatı için işbu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanarak SATICI’ya ulaştırılmış olması ve bedelinin SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile SATICI’nın hesabına aktarılmış olması şarttır. Ürün bedeli teslimde ödemelerde teslim sırasında tam olarak ödenmez, SATICI’nın hesabına aktarılmaz veya banka kayıtlarında iptal edilir ise SATICI ürün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

 4-11-SİPARİŞ VEREN/ALICI kendisine teslim edilen ürün/ürünleri kontrol ederek teslim almak ve teslimat eksiksiz gerçekleştirildi ise ürün/ürünlerin eksiksiz teslim alındığına dair sipariş faturasını imzalamak ile yükümlüdür. SİPARİŞ VEREN/ALICI tarafından sipariş faturası imzalanarak teslim alınan siparişlerin SATICI tarafından eksiksiz teslim edildiği anlamına gelir. Bu durumda SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın itiraz hakkı bulunmamaktadır.

 4-12-SİPARİŞ VEREN/ALICI, sipariş ettiği ürün/ürünlerin herhangi bir nedenle tedarik edilememesi durumunda SATICI sorumlu tutulamaz ve SATICI tedarik edemediği ürün için yapılan ödemeleri iade eder. SİPARİŞ VEREN/ALICI, mevcut siparişini ileri bir tarihe ertelediğinde siparişinde yer alan ürünleri mağazada o gün itibariyle satılan fiyat ve stok üzerinden teslim alacağını kabul ve beyan eder.

 4-13Bu hizmet yalnızca perakende satışa ve nihai kullanımına yöneliktir. Toptan ve ”yeniden satış” amaçlı siparişlerin ön bilgi formu ve/veya satış sözleşmesi oluşmuş olsa dahi SATICI siparişi iptal ederek teslim etmeme hakkını saklı tutar.

 4-14-Sözleşme konusu ürün/ürünler, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak işbu sözleşmede belirtilen teslimat tarihine/sözleşmenin ifa tarihine kadar SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim/ifa edilir. SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya daha önceden yazılı ya da sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre teslim tarihi/sözleşmenin ifası on gün daha uzatılabilir.

 

MADDE 5- CAYMA HAKKI:

06.03.2011 tarih 27866 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren “Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmeliğin” 2. Maddesinin 3/a nolu bendi gereği “Gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesine ilişkin Mesafeli Sözleşmelerde cayma hakkı bulunmamaktadır.

06.03.2011 tarih ve 27866 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmeliğin 7. Maddesinin 4 no’lu bendinde sayılan sözleşmeler/mal ve hizmetlerde cayma hakkı kullanılamaz.

Ayrıca, niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ve son kullanım tarihi geçme ihtimali olan ürünler için cayma hakkı kullanılamaz.

 MADDE 6- İZLENEBİLİRLİK

Üretimden satışa kadar tüm süreçler izlenmektedir. Herhangi bir ürünle ilgili SİPARİŞ VEREN/ALICI’nın SATICI aleyhine geri bildirimde bulunması durumunda, SATICI söz konusu ürünün tüm süreçleriyle ilgili tutmuş olduğu izlenebilirlik kayıtlarını SİPARİŞ VEREN/ALICI’ya sunacaktır. SİPARİŞ VEREN/ALICI süreçlerle ilgili iyi üretim uygulamalarını destekleyici, kabul edilir ve normal süreç değerlerinin sunulması durumunda, SİPARİŞ VEREN/ALICI aleyhine oluşabilecek şikayetlerini geri çekmeyi ve haksız olduğunu kabul eder.

MADDE 7- YETKİLİ MAHKEME 

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI'nın veya SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. 

Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır. 

SATICI 
Miranda Gıda Ltd. Şti..

ALICI

{TESLIMATALICI} 

SSL Visa Mastercard Troy Amex

© 2019 MİRANDA GIDA TARIM ÜRÜNLERİ TURİZM İNŞAAT SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ Tüm hakları saklıdır.

Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.